Overslaan en naar inhoud gaan

Aanleverdata en factuurdata

U levert gegevens aan Pensioenfonds Notariaat. Hieronder leest u meer over de pensioenadministratie. Bijvoorbeeld de data waarop de gegevens uiterlijk bij ons binnen moeten zijn.

Aanlever- en notadata

MaandUiterste aanleverdatumNotadatum
December 202315-12-202328-12-2023
Januari 202422-01-202431-01-2024
Februari 202419-02-202428-02-2024
Maart 202415-03-202426-03-2024
April 202419-04-202430-04-2024
Mei 202415-05-202427-05-2024
Juni 202414-06-202425-06-2024
Juli 202422-07-202431-07-2024
Augustus 202420-08-202429-08-2024
September 202419-09-202430-09-2024
Oktober 202421-10-202430-10-2024
November 202419-11-202428-11-2024
December 202413-12-202424-12-2024

Machtiging administratiekantoor

Als werkgever kunt u uw werkgevers- en deelnemersgegevens online aanleveren via het werkgeversportaal. Maar u kunt ook een administratiekantoor machtigen. Dit vraagt u aan met het formulier Machtiging administratiekantoor (pdf).

Met dit formulier kunt u 3 zaken regelen:

  1. voor het eerst een machtiging aanvragen
  2. een machtiging voor een ander administratiekantoor aanvragen
  3. een machtiging intrekken

Betalingen vanaf derdengeldenrekening

De betaling van pensioenpremies vanaf een derdengeldrekening is niet toegestaan, gelet op artikel 25 van de Wet op het Notarisambt. 

Het vorderingsrecht dat uit een derdengeldrekening voortkomt, is alleen toegekend aan de gezamenlijke rechthebbenden. Pensioenpremies mogen er dan ook niet mee worden betaald. Deze betalingen worden niet geaccepteerd en direct teruggestort.

Heeft u vragen over deze procedure? Neem dan contact op met de Werkgeversdesk van Pensioenfonds Notariaat. Bel (050) 582 98 89 of mail naar werkgever@pensioenfondsnotariaat.nl.